Floryn Leahu Blog

poezie, proza, traduceri… stuff like that

Dor nocturn

Celei mai iubite!…

Noaptea-mi intră-n dormitor,

Furişându-se sfioasă,

Ispitind încinsa casă

C-un parfum răcoritor

 

Ce tiptil îmi intră-n nări

Şi mă face să tresar,

Fiindcă stelele îmi par

Ochii tăi sclipind în zări

 

Pe când luna printre nori

Mână gândul meu pierdut

La momentul când sărut

Pistruiaţii tăi bujori

 

Care-mbobocesc senini

Pe când buza ta lucioasă

Îmi zâmbeşte şi îndeasă,

Dulce,-n pieptul meu, venin

 

Ce în taină se prelinge

Până-n inima secată

De dorinţa să te vadă,

Pentru care fapt mă-mpinge

 

Să oftez abandonat

Într-o dulce suferinţă

Şi-o nevolnică dorinţă

De iubit nemângâiat

 

Ce se-alină-n visul său

Rezemat la pieptul tău…

August 19, 2009 - Posted by | poezie | , , , , , , , , ,

No comments yet.

Leave a Reply

