Floryn Leahu Blog

poezie, proza, traduceri… stuff like that

Astenie de toamnă

Plictisit… nu am chef de nimic… am şi veşti bune! Cel mai mare fan al meu a şters posturile copiate de la mine. Ieri am aflat că furase texte de la cel putin alţi 5-7 bloggeri şi a avut şi procese de conştiinţă, şi-a pus cenuşă în cap, a scris o scrisoare către cititori în care şi-a cerut scuze şi a asigurat pe toată lumea că nu va mai fi implicat in asemenea lucruri… toate astea înainte să mă pârlească şi pe mine! Pe principiul nicio minune nu ţine mai mult de 3 zile, probabil.

Eh, de asemenea începe să mi se vindece glezna pe care am luxat-o acum 2 seri la fotbal, ceea ce este bine, căci în weekend am nevoie de ea, întrucât plec la munte.

Încă sunt plictisit şi fără chef. Astenia de… toamnă🙂 Mai pe seară voi posta episodul (#5), din nuvela voastră preferată😛 şi poate şi o poezie! Deci, ţineţi aproape!

September 30, 2009 - Posted by | Jurnal de gânduri... | , , , , , , , , , , ,

2 Comments »

  1. era bn daca ii puneai si adresa celui care a copiat de pe alte bloguri

    Comment by cristi | September 30, 2009 | Reply

  2. am explicat aici: https://florynleahu.wordpress.com/2009/09/29/nu-mai-pot-de-nervi/ de ce nu i-am dezvaluit identitatea, dar promit ca daca mai cere cineva o sa ii fac link-ul public pentru ca toti sa il puteti vedea.

    Comment by florynleahu | September 30, 2009 | Reply


Leave a Reply

