Floryn Leahu Blog

poezie, proza, traduceri… stuff like that

Hai să „ne dăm” pe web!

Mă enervează rău de tot cei care nu au curajul să “arată cine este ei” şi se ascund după imagini ideale: de câte ori nu aţi văzut dudui având la profil o poză cu o papuşă barbie sau cu Angelina Jolie (marş, fă, frustrato!)? Sau de câte ori nu aţi văzut jmekeri având la profil o poza cu un bemveu la fel dă jmeker, care poate nici nu e al lui, ci al unui prieten/vecin (marş, bă, cocalare!)? Păi bine, mă/fă, de ce pana corbului nu pui tu o poză cu tine, fă/mă, să vadă şi lumea ce meclă ai? Bhăăăăăăă, asta e ideea cu poza de profil! D-aia au creat proştii acest, să-i zicem “tool” – ca să pui poza TA!!! Nu pot să cred că ai internet, dar nu ai posibilitatea să încarci o poză cu tine la profil. Rogi un prieten să-ţi facă o poză şi să ţi-o trimită pe mess. Ori nu ai curaj să arăţi cine eşti datorită vreunui complex, ori eşti cocalar, ori eşti just dumb. Mai bine nu pui nimic şi laşi spaţiul ăla vacant. E mult mai ok şi mai acceptabil.

Mă mai enervează la fel de rău (nu, mai rău chiar!) fiţoşii/fiţoasele (aici intră mai mult regnul feminin, căci babuinii nu prea am văzut să procedeze astfel) care au profilul pe privat. “Nu poţi să vizionezi profilul lui X pentru că X a restricţionat accesul şi numai prietenii X pot să-i vadă profilul”! Să mhoori tu că din cei 471 de prieteni din lista ta, cunoşti mai mult de 10? Dar, vezi tu, suntem importante şi trebuie întâi să vii, să te milogeşti de noi, trebuie întâi să ceri cererea de prietenie, să îţi aprobam noi cererea de prietenie, şi pe urmă să ceri prietenia pe care să ţi-o aprobăm, de parcă, in morţii ei de treabă, nu e acelaşi căcat, de parcă, dacă nu vrei nu poţi să refuzi de prima oară. Să-ţi ceară mă-ta prietenia, fiţoaso! De-aia e reţea socială, să interacţionezi cu lume nouă. Pentru socializare privată sau doar cu prietenii s-a inventat chat-ul. Da, cu mult înainte chiar!

Acum trebuie să ştiţi că eu merg foarte des la munte. Cu diferiţi oameni. Mă mai enervează ăia care vin doar ca să aibă un album nou pe hi5. Da, frate. Se plâng, te umplu de nervi şi îţi strică tot chefu’: că de ce nu urcăm cu maşina, că de ce nu e telecabină, că de ce nu am rămas jos, toate astea, după prima sută de metri! Dar când ajung acasă, nici baie nu fac, probabil nici nu se descalţă de bocanci, şi hai cu “aplodu”, să vadă lumea unde am ajuns noi. A doua oară oricum nu mai vin că e greu şi curu’ lor pe care s-au depus burger-ii de la MEC nu mai vrea să treacă prin asta! Nişte ipocriţi! Nu mă înţelegeţi greşit, şi eu ador produsele de la mec, deşi ştiu că nu sunt sănătoase, dar mai fac şi mişcare şi, oricum, nu aş transpira şi nu m-aş tortura gratuit ca să fac ceva ce nu mă reprezintă şi să par ceea ce nu sunt. Pur şi simplu nu se pupă!

… Mai aveam ceva legat de pipălşi pe web care mă seacă la tărtăcuţă, da’ am uitat! Dacă îmi aduc aminte, vă zic! Până atunci v-am pupat! Pe data viitoare!

October 1, 2009 - Posted by | Ce mă enervează! | , , , , , , , , , ,

1 Comment »

  1. […] This post was Twitted by florynleahu […]

    Pingback by Twitted by florynleahu | October 1, 2009 | Reply


Leave a Reply

