Floryn Leahu Blog

poezie, proza, traduceri… stuff like that

Mai umani ca oamenii – câinele erou!

Aceasta este o poveste mai veche, fiind cunoscută de toţi cei care freacă regulat youtube-ul. Am văzut filmuleţul mai demult, dar mi-am amintit de el, răscolind prin “favorite”. Un câine este lovit de o maşină pe o autostradă undeva în America de Sud (cel puţin aşa am dedus eu, sper să nu mă înşel). Nimeni nu încearcă să îl ajute, dar un alt câine care îl observă, se apropie de el şi îşi riscă viaţa pentru a-şi salva prietenul rănit (cine nu şi-ar dori un asemenea prieten!  – dar mai bine să nu ajungi la un asemenea test, căci dacă prietenul se dovedeşte prea fricos şi nu te ajută, te va durea mai mult decât rana propriu-zisă). De remarcat este atenţia salvatorului: el nu îl târăşte pe cel rănit cu dinţii, cum am fi tentaţi să credem, ci cu labele din faţă, pentru a nu-i acutiza agonia. Câinele rănit a supravieţuit, iar povestea eroului necuvântător a făcut roată pe la toate canalele de televiziune din lume, dând o lecţie de umanitate oamenilor. Iată imaginile:

October 8, 2009 - Posted by | Ce-mi place...

1 Comment »

  1. aAi chestii tari pe aici dar asta cu prietenul necuvantator e tare.O prietena zicea”cand vad cum se comporta oamenii iubesc din ce in ce mai mult animalele”acum e tot cam asa dar diferit;)),nici nu te mai poti uita la oameni,pur si simplu cand vezi cum se comporta cainii te dezgusta oamenii.

    Comment by Nena | November 13, 2009 | Reply


Leave a Reply

