Floryn Leahu Blog

poezie, proza, traduceri… stuff like that

Melodie superbă

Mereu am fost de părere că lucrurile de calitate (cel puţin în artă), nu au nevoie de promovare şi că, în general, sunt anonime şi nu prea auzim de ele pentru că nu mai avem timp, deoarece tre’ să ne canalizăm atenţia  asupra celor promovate, care ni se bagă pe gât! Iată un exemplu concret! Cine e Ilse de Lange, nu ştiam. Dar răsfoind Jurnalul Lecsyei am descoperit că este o artistă pe care merită să o asculţi :

October 8, 2009 - Posted by | Ce-mi place... | , , , ,

3 Comments »

  1. Descopăr acest blog cu mare plăcere, iar aceasta se întâmplă pentru că ai trecut pe la mine. Altfel nu ştiu dacă te-aş fi descoperit. Apropo de ceea ce ai spus la mine, nu am nimic împotrivă să preiei poezia care ţi-a plăcut, sunt chiar onorat. Te-am trecut şi în blogrollul meu, aşa că voi deveni un cititor constant… La bună recitire…

    Comment by Cristian Lisandru | October 8, 2009 | Reply

  2. Are multe melodii frumoase, insa aceasta imi place in mod special, imi da o stare inexplicabila!🙂

    Comment by lecsya | October 8, 2009 | Reply

  3. cristian, si eu te voi adauga in blogroll, nu doar pentru ca imi place cum scrii, ci si pentru ca mi se pare ca as putea invata foarte multe de la tine ca poet. trebuie sa ii multumim lecsyei ca ne-am cunoscut, pe pagina ei te-am gasit🙂

    lecsya, intr-adevar melodia este foarte frumoasa.🙂

    Comment by florynleahu | October 8, 2009 | Reply


Leave a Reply

