Floryn Leahu Blog

poezie, proza, traduceri… stuff like that

Ziceţi voi că n-am talent! :P

Vă promisesem azi-dimineaţă un post meseriaş. Iată ce am făcut eu toamna asta într-o seară, după o zi de cules la porumb şi câteva bidoane de bere share-uite cu unchi’meu:

DSC02020

Da, daa, O să ziceţi toţi: “Ei, şi? Mare scofală? Nu e atât de strălucit, nimic extraordinar!” Dar ia uitaţi cât de mică e chestia asta! Ca să faceţi o comparaţie, am fotografiat-o lângă cheile de la apartament:


DSC02019

Acum sigur mi-am atras şi mai multe antipatii: “Bă, da ne laşi? Chiar nu înţelegi că nu ne interesează? Nu ai talent şi gata! End of story! Nu mai suferi atâta, că’ nu ai cu ce!” Recunosc, poate sufăr puţin, ca tot omu’ vinovat de creaţie. Dacă spun că mi-a luat cam o oră, iar nu prezintă mare interes. Dar, frate, asta nu e nimic! Bomba abia acum vine! Să vă văd acum ce mai ziceţi, cârcotaşilor! Priviţi singura sculă cu care a fost creată această piesă, poate fără prea mult farmec:


DSC01991 DSC01990

A fost cioplită dintr-un banal lemn de pus pe foc, doar cu acea secure (btw – i-am spus unchiului: “mai ascute-o şi tu!😀 ). Ca să nu mai spun că am inspirat un vecin😀 omul nu avea cep la un butoi şi nu ştia cine să îi facă, dar când a văzut el isprava mea mult s-a minunat şi după ceva ţuică a zis: ” ce dracu’, bă, păi copilu’ ăla a făcut un om din secure şi eu nu sunt în stare să fac un cep?” Vă jur că nu am văzut cep mai frumos ca ăla de l-a făcut vecinul cu pricina!🙂

October 9, 2009 - Posted by | Uncategorized | , , , , , , , , , , , , , , , , ,

5 Comments »

  1. Eu am zis că ai talent. Şi am votat…

    Comment by Cristian Lisandru | October 10, 2009 | Reply

  2. Ai talent, ai si umor!🙂

    Comment by casandra | October 10, 2009 | Reply

  3. Din cuvint ai facut o secure, iar din secure – un cuvint!

    Comment by mariana luca | October 10, 2009 | Reply

    • as fi fericit sa merit cuvintele acestea ! te mai astept

      Comment by florynleahu | October 10, 2009 | Reply

  4. secure mai mare nu ai gasit????

    ps. esentele tari se gasesc in lucrurile mici🙂

    Comment by delia | October 13, 2009 | Reply


Leave a Reply

