Floryn Leahu Blog

poezie, proza, traduceri… stuff like that

Probleme…

Deşi soare afară, azi am o dispoziţie nasoală. În ultima vreme am o presiune foarte mare pe umeri cu o campanie de promovare pentru care nu prea am resurse şi nici oameni care să mă ajute. Deci treaba nu prea merge… Cu banii stau foarte prost, dar prost rău de tot şi, colac peste pupăză, acum trebuie să plec cu frate-meu la Municipal să îl opereze. Are o infecţie ciudată la fiecare deget mare de la picioare. Sper să se rezolve cu o curăţare  rapidă şi să nu fie nevoie de intervenţii mai radicale… Ca să termin într-o notă veselă, mai pe seară o să vă surprind cu ceva interesant  (creaţie personală!). V-am pupat. Ciao!

October 9, 2009 - Posted by | Jurnal de gânduri... | , , , , , , , , ,

4 Comments »

  1. Multă sănătate fratelui tău, sper ca totul să se rezolve cu bine!

    Comment by Cristian Lisandru | October 9, 2009 | Reply

    • cristian, multumesc pentru grija. nu e ceva foaret grav, dar e vorba de timp, bani, nervi, nesimtirea cu care esti tratat in spital si dispozitia aia proasta ca ceva nu e in regula. o sa fac un post despre asta maine poate ca acum deja am acumulat destui nervi.

      Comment by florynleahu | October 9, 2009 | Reply

  2. nasol rau de tot dar asta e mergem mai departe,link exchange ceva?

    Comment by molie pe creier | October 9, 2009 | Reply

    • daca doresti e in regula
      ai id-ul meu pe prima pagina a blogului
      da un buzz si vorbim

      Comment by florynleahu | October 9, 2009 | Reply


Leave a Reply

