Floryn Leahu Blog

poezie, proza, traduceri… stuff like that

Vis albastru

Ei, bine, da! Am şi câteva tentative în vers alb. Iat-o pe prima, care datează tot din liceu (se pare că eram foarte creativ în acea perioadă!). E unul din poemele cu care am câştigat pe atunci locul 3 la Colocviul Mihai Eminescu – o competitie literară pentru liceeni . Astfel am reuşit să obţin o diplomă cu holograma iubitului Emin!

 

De un frumos
albastru este nemărginitul cer;
amurgul îmi pare de un albastru
ameninţător
ce se depărtează de văzduh,
apropiindu-se,
încet,
de Pământ.

Albaştri sunt pomii – mă-ncredinţează văzul –
albastre casele. Oamenii
ce vorbesc si gândesc în albastru,
sunt la fel de albaştri
ca şi străzile
din albastrul oraş.

Albaştrii ochi ai frumoasei iubite,
cu vrajă albastră mă-nvăluiesc
şi mă fac fericit;
dar faţa ei albastră mă-nspăimântă,
albastrele-i haine,
la fel de albastre ca noaptea,
mă sperie… dar
şi eu sunt, vai!
de aceeaşi nuanţă albastră.
Albastrele păsări cu triluri albastre
cântă.
şi banca pe care stăm
este la fel
de albastră ca parcul…
numai apa din lac nu este
ALBASTRĂ!!!…
Pe ea pluteşte o barcă – albastru vis!
Transpirat,
mă trezesc…

October 10, 2009 - Posted by | poezie | , , , , , , , , ,

2 Comments »

  1. foarte dragutza poezia…ma facut sa ma gandesc la asta:))sper ca nu te superi..http://www.youtube.com/watch?v=emM_juVdzds

    Comment by sweet madness | October 10, 2009 | Reply

  2. Poezia ta:o pictura albastra, un ansamblu de nuante albastrii,scaldate in semnificatii profunde!

    Comment by alina | October 10, 2009 | Reply


Leave a Reply

