Floryn Leahu Blog

poezie, proza, traduceri… stuff like that

O lacrimă de porţelan

Vă promiteam rondelul pe care l-am scris ieri (de fapta alaltăieri, că e deja trecut de 1:00 a.m.), inspirat fiind de puştoaica simpatică. Ea m-a inspirat, deci îi aparţine şi i-l voi dedica ei, Roxanei (ştiu că îl aştepţi cu nerăbdare😛 you are so predictable😀 ).

 

O lacrimă de porţelan

În ochiul tău de-azur sclipeşte,

Pe-ai tăi pistrui se risipeşte,

Sfinţind infernul dantian.

 

Şi suferă al meu timpan

Când pe podea se sparge mută!

În sufletu-mi plutind în van,

S-a scurs timidă şi tăcută

O lacrimă de porţelan.

 

Emoţii se succed avan,

Aleatoriu, brownian,

Când te apropii ca o floare,

Firavă şi încântătoare,

Şi-ţi mlădii trupul diafan –

O lacrimă de porţelan.

 

Judecând doar după poem (că poze nu vă arăt :P), spuneţi voi ce credeţi despre ea! Eu mă duc să mă culc!

October 13, 2009 - Posted by | poezie | , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

7 Comments »

  1. Cu permisiunea dvs, d-le Florin Leahu, incerc, nu stiu daca si reusesc, sa transmit

    O lacrima de Soare

    Citind, pare ca si versul plange,
    Din cer o lacrima de Soare curge;
    E calda, nu-i de portelan,
    Iti scalda trupul diafan.

    Si-n sufletu-ti usor patrunde,
    Intr-un locsor nebanuit, de unde
    Incet iti spune : Te iubesc !
    Apoi, dispare-n Soarele ceresc.

    Te uiti la El, si ramai muta,
    Cu raze-n schimb el te saruta,
    Pe-obraz o lacrima-ti apare,
    Zambind, ii faci un dar: o floare.

    Comment by Ion | October 13, 2009 | Reply

  2. Sublim! Norocoasă Roxana!😉 btw … şi eu am pistrui!😛

    Comment by mihaela13o | October 13, 2009 | Reply

    • de fapt nu stiu sigur daca Roxana are pistrui🙂 ca nu am vazut-o decat in poze si norocos sunt eu pt ca, asa cum am spus, nu mai scrisesem de mult si aveam nevoie de un imbold🙂 la tine se vad pistruii in poza😛 am o slabiciune pt pistrui😀

      Comment by florynleahu | October 13, 2009 | Reply

  3. Cum spuneam Florin, cuvintele simple valoreaza de o mie de ori mai mult ca si niste cuvinte sofisticate,reci. Imi place foarte mult rondelul si trebuie sa spun ca sunt foarte flatata de dedicatia ta. Sper sa ma ridic la asa-zisul nivel de a fi muza si sa nu te dezamagesc. Scrii frumos, natural, melodic…Bv tie si eu te sfatuiesc sa continui sa scrii, Dumnezeu nu-ti da un talent ca sa-l irosesti. Cu prietenie, Roxana-pustoaica

    Comment by Roxana | October 14, 2009 | Reply

  4. … iar ma lasi fara cuvinte !!! mi se intampla cam des cand iti citesc poeziile :))
    este melodioasa si parca vad secventa

    “Când pe podea se sparge mută!

    O lacrimă de porţelan.”🙂

    ps. aceasta poezie chiar mi-a mers la suflet😉

    Comment by delia | October 14, 2009 | Reply

  5. m-am udat tot😛

    Comment by lucamatei | October 14, 2009 | Reply

  6. e superba…sentiment sincer, cu adevarat ascun si pur…altfel nu ai fi reusit sa compui ASA CEVA….deci: WAW!!! FELICITARi! cred ca se simte (Roxana) norocoasa:)

    Comment by CatalinA | October 25, 2009 | Reply


Leave a Reply

