Floryn Leahu Blog

poezie, proza, traduceri… stuff like that

Octombrie posac

Da, ştiu că v-am lăsat de izbelişte şi nu prea am mai avut timp de posturi. Am fost foarte ocupat săptămâna asta şi voi fi şi săptămâna viitoare. Dar mă voi revanşa, vă promit!

Azi am fost mai pe-acasă😀 şi priveam pe geam şi am scris aceste versuri:


Cercetez cu barba-n mână

Firul de la internet,

Cum de peste bloc atârnă

Pendulând pe cer încet.

*

Este frig acum în casă

Şi fereastra am închis!

Scriu din plapuma cea groasă

Aste stihuri cu plictis.

*

Plouă cu-ncăpăţânare,

Mărunţel şi tremurat;

Siluete fug hoinare

Peste ceru-nnourat.

*

Se transformă sperioase:

Se chircesc ca un covrig

Sau se-nşiră peste case,

Parcă tremurând de frig.

*

Eu le urmăresc demersul

Melancolic, însă tac,

Scufundându-mă în versul

Lui Octombrie posac.


October 16, 2009 - Posted by | poezie

2 Comments »

  1. flori albastre tremur ude..nu?
    să fim originali!

    Comment by Ana Sofian | October 17, 2009 | Reply

    • da, uite ca nu mi-am dat seama de gafa asta! cand o sa am timp o sa ma gandesc la un vers sa inlocuiesc. multam.

      Comment by florynleahu | October 17, 2009 | Reply


Leave a Reply

