Floryn Leahu Blog

poezie, proza, traduceri… stuff like that

Lucruri tari de prin vecini…

Cristian Lisandru ne povesteşte cum a votat socrul lui Sandu Şpriţ! Sfârşitul e amuzant şi o să vă surprindă, aşa că merită să citiţi!

Notopic meditează asupra propriei condiţii în poezia  Omul nimeni.

Tot Notopic, pe celălalt blog al său, o întâmplare pe cât de nefericită pe atât de amuzantă, care i s-a întâmplat în Londra, probabil la aeroportul Heathrow.

Cristian Ianculescu ne propune o geneză a roţii cum nu s-a mai văzut!

Iar pe VideoNews vedem un om rupt de beat care încearcă disperat să mai cumpere o bere. Admiraţi-i ambiţia şi energia depuse!

Nu am avut chef de scris astăzi! Sunt mahmur, întrucât aseară m-am îmbătat ca un porc! Fără motiv, fără planificări, pur şi simplu s-a întâmplat. Aşa că trebuie să vă mulţumiţi cu link-urile de mai sus. Mai târziu poate postez o melodie folk descoperită recent şi care îmi place mult. Dince în ce mai mult! So long

December 15, 2009 - Posted by | Ce-mi place... | , , , , , , , , , , , , , , ,

4 Comments »

  1. Mersi, Florine!!! Sper să placă în continuare acest text…

    Comment by Cristian Lisandru | December 15, 2009 | Reply

    • mie mi-a placut🙂 si nu prea ma aprind dupa orice cuvinte aruncate pe o foaie😉

      Comment by florynleahu | December 15, 2009 | Reply

  2. salve florine!! multam de post-ul asta… aia din londra oricum era menita sa amuze lumea…iti dai seama ca acum, ca a trecut, e genul ala de poveste numai buna de zis cand incepe lumea sa faca glume la un pahar🙂
    Si ca tot vorbim de pahar….asa-i ca betiile astea nascute din nimic….fara planuri…fara motive… ies cel mai bine?😀
    P.S: astept si piesa aia folk…m-ai facut curios;))

    Comment by No Topic | December 15, 2009 | Reply

    • 🙂 asa este! adevarul e ca m-am distrat de minune atunci, desi am cam zacut a doua zi. dar e ok avand in vedere ca ma imbat foarte rar, mai schimbam sangele (era vin rosu de tara😀 ). va veni si piesa astazi, caci am fost plecat pana acum🙂 numai bine

      Comment by florynleahu | December 21, 2009 | Reply


Leave a Reply

