Floryn Leahu Blog

poezie, proza, traduceri… stuff like that

Nu râdeţi!

După ce mi-am zbătut creierii ieri toată ziulica prin “deliciile” Microeconomiei, pe la 2 jumate “ei em” am decis că este vremea să mă recreez  cu un film. Buuun. Păi să “bag” Gladiatorul, am zis (nu râdeţi, încă nu îl văzusem deşi lumea îl mai elogiază după zece ani! – btw! foarte bun filmul!). Şi pentru că are coloana sonoră superbă (pe asta o ştiam deja!), am zis eu că trebuie să ascult la sonor maxim. Şi ca să nu deranjez, pentru că era aproape 3 dimineaţa (taică-meu tocmai a venit să comenteze iar incidentul, chiar acum în timp ce scriu), cum spuneam, ca să nu deranjez, am băgat căştile şi dă-i, nene, la maxim (căşti din alea de se introduc in urechi, gen mp3 sau telefon, nu din alea gen “urechi” de dj). Şi cum eram eu aşa prins în cele peste două ore de film-de-calitate-ascultat-la-maximum, totul a culminat cu momentul coloanei sonore de pe genericul de final (da, v-aţi prins: Lisa Gerrard – Now we are free!), moment în care vine taică-meu pe la 5 dimineaţa cu ochii umflaţi de somn, bate la uşă, intră şi mă întreabă exasperat: “Mă, tată, tu eşti tâmpit?”. Mi-am dat căştile jos din urechi instinctiv, fără să realizez că îl auzeam foarte bine şi aşa, cum la fel nu am realizat pe moment nici că, deşi îmi dădusem căştile jos, muzica se auzea la aceaşi intensitate. pe faţă aveam expresia tâmpă gen ” ce puşca mea vrei, nu vezi că ascult la căşti ca să nu deranjez pe nimeni?”. Acest gând a coincis totuşi cu momentul când am realizat că de fapt nu eram singurul care ştia că am sonorul dat la maxim. taică-meu zice: ” Păi cu vată în urechi, şi uşile închise şi te aud de dincolo (l-a tras curentul şi purta vată în urechi). Darvecinii ăştia nu mai dorm şi ei?” Eu atunci, frustrat aprind becul şi mă uit la căşti dacă sunt “plugged in”. Şi erau… în primul orificiu jack, nu în al doilea cum trebuia – well done, genius!

January 9, 2010 - Posted by | Uncategorized | , , , , , , , , , ,

10 Comments »

  1. Haha, mi s a intamplat si mie exact acelasi lucru (castile bagate in the wrong hole :P) intr o biblioteca. Faceam un referat pe laptop si ascultam muzica in casti in acelasi timp, pana cand a venit o bibliotecara la mine sa mi spuna ca nu se asculta muzica acolo…
    Oricum, relaxeaza te, se poate intampla oricui!

    Comment by licuriciu | January 9, 2010 | Reply

    • intre 5 dimineata super loud acasa si biblioteca ziua nu stiu ce as alege🙂

      Comment by florynleahu | January 9, 2010 | Reply

  2. Super tare faza. Am ras cu lacrimi.

    Comment by Ligia | January 9, 2010 | Reply

  3. Eu am aflat prima. Hihihi.😀

    Comment by Boogie Bubble | January 9, 2010 | Reply

  4. Cred.

    Comment by Boogie Bubble | January 9, 2010 | Reply

    • Da, evilutza mea, tu ai aflat prima, lauda-te😛 ps: LeaShed Evil suna mult mai frumos decat boogie bubble😉

      Comment by florynleahu | January 10, 2010 | Reply

  5. m-ai intrecut la faza asta :)) am ras cu lacrimi

    Comment by bokancika | January 10, 2010 | Reply

    • pe tine?😀 niciodata! ai uitat de amenda la… dar lasa ca nu zic, pe urma daca aud vizitatorii iti fac fan club :))😛

      Comment by florynleahu | January 10, 2010 | Reply

      • unica in felul meu ce pot sa spun🙂 … sa stii ca pot mai mult ;))

        Comment by bokancika | January 10, 2010 | Reply

  6. lasa micutz, pt Gladiator merita sa deranjezi vecinii/rudele😀
    “shadows and dust”!!!!!!!😛

    Comment by jmpr | January 14, 2010 | Reply


Leave a Reply

