Floryn Leahu Blog

poezie, proza, traduceri… stuff like that

Tipă bună, piesă bună!

Katie Melua. poate nu o ştiţi prea mulţi după nume, dar cine nu ştie piesa Nine milion byciles in Beijing (da, este vorba de aceeaşi fată)! Piesa pe care vreau să v-o propun am găsit-o din tag în tag, după ce am căutat-o pe cea cu bicicletele. Dacă sunteţi de părere că tipa are voce, acordaţi puţină atenţie şi culorii ochilor😛

Aşa cum e ea pe scenă acolo, singurică, frumuşică, ciufulită, cu chitara în braţe m-a trimis cu gândul la Ana Maria noastră. o mai ţineţi minte?

January 14, 2010 - Posted by | Ce-mi place... | , , , , , , , , , , ,

4 Comments »

  1. Nu-i genul meu dar sa dam cezarului ce-i al cezarului: frumoasa voce, clara si tanara. Si un feeling placut de pe urma melurilor.

    Comment by Piperusha | January 14, 2010 | Reply

  2. imi place

    Comment by iulian | January 15, 2010 | Reply

  3. Katie Melua si chestia asta romaneasca n-au ce cauta in acelasi post. E ca si cum ai considera ca stau pe aceasi scara valorica …

    e ca si cum as posta eu haikuri in romaneste

    Comment by Sky | January 21, 2010 | Reply

    • nu stiu ce sa zic, eu o consider pe ana maria foarte talentata si vocea ei cred ca merita apreciere. chiar mi se pare ca seamana asa amandoua🙂 si la aspect si la stil si la modestie

      Comment by florynleahu | January 21, 2010 | Reply


Leave a Reply

