Floryn Leahu Blog

poezie, proza, traduceri… stuff like that

Banc misogin!

Sună cineva insistent la uşă. Bărbatul deschide.

– Bună seara, sunt Moartea! am venit după viaţa ta!

Bărbatul se îbtoarce şi strigă după femeia lui:

– I’auzi, viaţa mea, pe tine te caută!

Jur că nu ştiu de ce bancurile misogine sunt atât de amuzante – şi nu o zic din perspectiva subiectivă de bărbat/porc/misogin! Am făcut un sondaj printre fetele pe care le cunosc şi au conchis toate că dacă bancurile misogine ar fi despre bărbaţi, nu ar mai fi la fel de amuzante, deci…

sursa foto

January 16, 2010 - Posted by | Uncategorized | , , , , , , , , ,

5 Comments »

  1. Pai,da!!!Fiindca bancurile misogine demonstreaza cat de frustrati sunt barbatii “vis-a-vis” de noi !!
    Si atunci poanta bancului este potentzata de satisfactia gandului ca acestea sunt timide tentative de defulare.

    Comment by liana | February 4, 2010 | Reply

    • liana, nu asta este ideea! eu cred ca orice femeie inteligenta cu simtul umorului se va amuza la un banc bun, chiar daca e misogin. sunt si o groaza de bancuri pe seama barbatilor care se leaga de metehnele lor (mitocani, betivi, porci etc.). nu ar fi deloc amuzant un banc pe seama femeilor plecat de la tema ca sunt “porci” sau “mitocani”. in plus chiar vorbeam de faptul ca ele sunt la fel de gustate atat de barbati cat si de femei. in fond sunt doar bancuri, glume si trebuie tratate ca atare. daca vreo femeie le ia in serios si le trateaza altfel… atunci frustrarea nu e din partea barbatului, ci din partea ei… dealtfel, sunt sigur ca nu toate bancurile misogine au fost inventate de barbati…

      Comment by florynleahu | February 4, 2010 | Reply

  2. Am vrut sa fie doar o tachinare…Si nici n-am pomenit de savoarea bancurilor cu blooondeeee!!

    Comment by liana | February 5, 2010 | Reply

    • uite unul cu blonde care imi place mie mult😛
      intrebare: cate lucruri stie sa faca o blonda?
      raspuns: 70! 69 si cartofi prajiti!😀

      Comment by florynleahu | February 5, 2010 | Reply

  3. mi se pare superamuzant!… cu moartea!…

    Comment by anonim | November 29, 2010 | Reply


Leave a Reply

