Floryn Leahu Blog

poezie, proza, traduceri… stuff like that

Aiurit – gânduri zăpăcite…

Dragă jurnalule, astăzi, en a icsa douamiizet… oh, hy there! Ce mai faceţi? Glumeam şi eu cu voi !😀 Azi sunt într-o dispoziţie ciudată ( nu neapărat în sensul rău şi nu… nu sunt îndrăgostit, cel puţin aşa cred😛 ). Sesiunea asta a pus ceva presiune pe mine. După aventurile examenului de la „micro”, aventuri care l-ar fi făcut invidios pe Winnetou – căpetenia pieilor roşii (un roman excelent, dacă vreţi… Karl May l-a scris… it is a little thick though), cum spuneam, după peripeţiile acestui examen, ieri am mai scăpat de unul, la info. Încă nu mi-am revenit, sunt buimac de oboseală pentru că în ajun, în loc să învăţ, am găsit mult mai interesant să „mă conversez” cu „soţia mea”, Laura, despre verzi şi uscate. Asta până pe la unu în noapte. Apoi mi-am amintit că „e groasă”, că nu mi-am învăţat mai nimic ( de fapt, deloc), şi  că nu vreau restanţe. Aşa că am renunţat la somn şi am început să fac eu grilele, să văd dacă  am vreo şansă. Am constatat că din cele 300 de întrebări abia făceam şi eu vreo 60 la sută din care jumate erau despre Word si dispozitive periferice (mouse, tastatura, monitor etc. – basic stuff), iar restul de 10 procente mai mult intuitiv – la plesneală, de fapt! Am zis că tre’ să rezolvăm cumva să umplem golurile, deoarece o sută şi ceva de întrebări reprezentau o marjă mai mult decât suficientă pentru ca programul să selecteze douăzeci despre care eu nu aveam habar (şi se demonstrase clar că intuiţia-plesneală, adică norocul, nu prea mă ajutau). Mi-au ţinut de cald 3 cafele toată noaptea. Împreună am reuşit să învingem încăpăţânatele alea. Examenul a fost uşor (am remarcat că dacă nu mi-aş fi învăţat aş fi luat nota 2 pe ştiinţă, iar restul ar fi fost hazard). Am punctat 85/100. Ajuns acasă, am dormit vreo 4 ore, pe urmă, am stat treaz până dimineaţa. Deci… încă sunt buimac.

Pe urmă (ştiu, nu are legătură, dar cum spuneam, sunt aiurit), am remarcat din ce în ce mai des, pe tot mai multe bloguri, aşa-numitele „lepşe”: leapşa muzicală, leapşa de bibliotecă, leapşa… leapşa. Nu ştiu ce să cred, nu mi se par atât de interesante. Adică… e drăguţ… între blogger-ii prieteni cu afinitate reciprocă pot fi chiar distractive… dar cam atât! Plus că întrebările îmi aduc aminte de oracolele din şcoală (acesta e un motiv bun să îţi placă lepşele… amintiri…). Încă nu  am primit vreuna, deci nu pot spune că ştiu cât de fun sunt.

Vă pregătesc două posturi tari: un top 20 cele mai bune filme ever şi un post cu ce mă enervează (nu vă stric surpriza, dar va fi beton😀 ). În sfârşit, vom afla (adică voi, că eu ştiu😀😛 ) cum se termină nuvela voastră preferată, „Doamna goală, confidenta mea!” şi o poezie-două printre toate acestea. Să vedem numai când le voi scrie, că am idei dar nu am timp (2 days to marketing exam – şi acolo e o groază de tocit).

De când m-am trezit, am reuşit (finally!) să îmi fac nişte ordine prin cameră (damn, I’m goood! Ar trebui să iau un nobel pentru asta😀 ). Mi-a plăcut că a fost soare azi. Acum mă relaxez puţin scriind acest post căci peste două ore plec la patinoar (abia aştept)… viaţa e frumoasă…

January 21, 2010 - Posted by | Jurnal de gânduri... | , , , , , , , , , , , , ,

4 Comments »

  1. http://boogie-bubble.blogspot.com/search/label/Challenge.

    Te provoc! Alege una. Oricare.😉 A II-a e mai interesanta.🙂 Sunt curioasa.

    Comment by LeaShed Evil (sotia ta) | January 22, 2010 | Reply

    • hmm. poate daca mi-ai si da un link valid we could work out🙂 cred ca e link-ul din cautare ca e si search acolo. dupa ce il gasesti se mai da un click pe el sa te bage in linkul propriu-zis al textului🙂 soo. try again.

      Comment by florynleahu | January 22, 2010 | Reply

  2. someone is cheerful😀

    Comment by carmencita | January 22, 2010 | Reply

  3. Draci. Ti’l dau pe mess.

    Comment by LeaShed Evil (sotia ta) | January 22, 2010 | Reply


Leave a Reply

