Floryn Leahu Blog

poezie, proza, traduceri… stuff like that

Superior Scribbler Award

Am primit acest premiu de la Laura – lav ia hani!  (M-ai trecut second place after your bff, and you don’t even know me! Wow, means a lot 2 me😛 )

Se pare că premiul are şi nişte cerinţe. Că în ziua de azi, nimic nu-i pe gratis. Let’s see:

1. Fiecare Scriitor Superior (S.S.) trebuie să dea mai departe premiul la cinci prieteni bloggeri speciali;

2. Fiecare S.S. trebuie să îşi creeze o legătură pe net la blogul (şi autorul-blogger prieten) de la care el a primit premiul;

3. Fiecare S.S. trebuie să îşi prezinte premiul pe blog şi să adauge un link la acest post , care ne explică ce este cu premiul;

4. Fiecare S.S. trebuie sa posteze aceste reguli pe blogul lui.

Premiul meu se duce în cotinuare la:

*Dyna ( scrie super gajika, dar nu atât de des pe cât aş vrea – lazy ass!)

*Piperusha (o tipă cu exact cât piper îi trebuie)

*Tzy tzy (un cretin simpatic, lav ya, man😛 )

*Cristian Lisandru ( suflet de poet, ca şi mine)

*Notopic (prieten vechi, încă de pe la începuturile blogului meu).

Notă: acesta nu este un top, iar ordinea este aleatoare, deci nu vă simţiţi nici flataţi, nici ofensaţi, doar simţiţi-vă unul din cei cinci!😛 lav ya all!

Notă 2: sorry, Laura, pentru copy-paste, dar mă grăbeam🙂

January 23, 2010 - Posted by | Uncategorized | , , , , , , , ,

5 Comments »

  1. I-auzi, e al doilea premiu pe care-l primesc astăzi.😛

    Comment by Dyna | January 23, 2010 | Reply

  2. MULŢUMESC foarte mult pentru acest premiu, mă simt oarecum în dificultate pentru că acum câteva zile am primit acest premiu şi de la Ioan Usca şi l-am pus pe blog… Dar mulţumesc încă o dată şi mă simt onorat, o spun cu toată sinceritatea…

    Comment by crislis | January 24, 2010 | Reply

  3. Florin, nicio problema. Copy/paste am dat si eu. :)))

    Comment by LeaShed Evil (sotia ta) | January 24, 2010 | Reply

  4. pe 3, ah? aroganta!

    Comment by lucamatei | January 24, 2010 | Reply

  5. […] despre care vorbeam este Superior Scribbler Award.  L-am primit de la Florin si il dau la randul meu mai […]

    Pingback by Piesa zilei (dedicata Anei ) si-un premiu special… « Notopic’s Blog | January 30, 2010 | Reply


Leave a Reply

