Floryn Leahu Blog

poezie, proza, traduceri… stuff like that

Banc funny

Ursul se ducea la crâşmă. Se întâlneşte cu iepuraşul, rupt de beat :

– Ce faci, mă, ce te-ai îmbătat aşa?

– Bhăăăă, urssssule, fiu al dracu’… au scos ăştia bere cu numele tău!

– Serios?

– Dhaaa, măăă, da’ şşştii ce bună-i?

Pleacă ursul fericit şi ajunge la crâşmă nerăbdător să încerce berea ce-i poartă numele:

– Barman! Două halbe de Petrişor!

– Auzi, mă, Gogule! Urşii polari beau Coca-Cola şi noi bem apa asta maro?

– Lasă, mă, nu ai văzut că ăia au îmbătrânit şi au albit de la atâta Coca-Cola…

(poza şi textul de sub ea preluate de la animalicii)

February 4, 2010 - Posted by | Ce-mi place... | , , , , , ,

5 Comments »

  1. Bun bancul, bun, bun, bun… Mai ales că este vorba şi despre bere…

    Comment by Cristian LISANDRU | February 4, 2010 | Reply

  2. Sunt foarte tari bancurile cu iepurasul :))

    Comment by photograph | February 4, 2010 | Reply

  3. E foarte haios. Io-l ştiam în varianta “vreau şi io o sticlă de Vlăduţ!” =))

    Comment by Piperusha | February 5, 2010 | Reply

    • Piperusha, sincer? nu imi mai aducam aminte numele:)) nici bancul nu stiu daca sub forma asta mi-a fost spus dar am pastrat esenta, restul… detalii🙂

      Comment by florynleahu | February 5, 2010 | Reply


Leave a Reply

