Floryn Leahu Blog

poezie, proza, traduceri… stuff like that

Pagină de amintiri

De fapt nu sunt amintiri, sunt întâmplări curente. Timpul le va conferi statutul de amintiri.

1. Azi, e ziua unui amic, Sorel, probabil cel mai bun prieten al meu – să trăieşti, mă! Spun probabil pentru că niciodată nu m-am putut hotărî să fac clasamente: “care e filmul tău preferat?”, “ăăă”, “care e melodia ta preferată?” “dhăă ” , care e prietenul tău cel mai bun?” ei… aici e cel mai greu să alegi. Dacă ai o nelămurire legată de două filme, le revezi pe amândouă, le examinezi, la melodii la fel, le asculţi de te saturi… dar la prieteni?… daaa, e foarte greu să alegi cel mai bun prieten… cum alegi?… “aaa, băieţi?😀 hai să facem o tablă!… tu!… tu m-ai bătut, gata eşti descalificat, nu eşti cel mai bun prieten al meu!” … daaa, e foarte greu să alegi cel mai bun prieten… şi cel mai nasol e când ai puţini, atât de puţini că dacă faci un top nu se va supăra nimeni că a ieşit pe locul 5… pentru că nu se va ajunge acolo! Dar ţie tot îţi e greu să alegi!… daaa, e foarte greu să alegi cel mai bun prieten… dacă află X că l-ai nominalizat pe Y!… “deci eu nu sunt prietenul tău!…”,
“stai puţin, ce tot spui acolo? Sigur că eşti, you’re my buddy, man!”, “daaa? Atunci explică de ce i-ai spus lui Z că Y e cel mai bun prieten al tău?”, “stai puţin… jucam adevăr sau provocare, am spus că nu ştiu, cred că…”, ” da, mă bucur pentru tine, acum ştiu cine eşti cu adevărat…” , “hey, maaan, stai puţin, să vorbim despre asta…”
, iar amicul tău X, plângând: “daa? Du-te şi vorbeşte cu Y, mother fucker, doar e cel mai bun prieten al tău!… damn! Îmi doresc să nu fi împărţit niciodată cu tine felia aceea de pizza de casă în clasa a doua!” pleacă plângând în hohote… trântind uşa… zzjbuff!… varul cade… una bucată toc, şi ea cade… vecini – bătut în ţeavă… La sfârşit auzi o bubuitură puternică pe hol, apoi linişte deplină… prietenul tău cel mai bun după cel mai bun (adică al doilea cel mai bun prieten al tău) nu mai plânge… îţi dai seama ce s-a întâmplat… vecinul tău nebun, poliţistul, iar s-a îmbătat… a ieşit şi l-a împuşcat în cap pe al doilea cel mai bun prieten al tău!… îţi zici: “oh, man… trebuie să învăţ să tac dracu’ din gură… ştiam eu că trebuie să aleg provocare… în cel mai rău caz aflau toţi că o am mică şi mă făceam de râs… dar… acum X trăiaa!”… la înmormântare, desigur vei lua cuvântul şi printre alte prostii vei spune: ” X a fost cel mai bun prieten al meu”... apoi te dezmeticeşti… “shit!” – îţi spui în minte – şi adaugi pripit, cu glas tare de data aceasta: “ddu-du-după Y, după YYYYYY!!!”
(nu ai vrea să se supere şi Y şi să se sinucidă şi el)… ceilalţi sunt jumate uimiţi, jumate înmărmuriţi, iar 99% dintre ei (în afară de Y, desigur) îţi aruncă privirea aia : “how could u?…”, iar tu le arunci la rândul tău privirea de: “damn right, mother fuckers! Nu am de gând să mai pierd încă un prieten! În ritmul ăsta, peste încă doi prieteni rămân singur! Aşa că vedeţi-vă de treabă şi nu vă mai uitaţi aşa la mine!”… dar deja am deviat mult (am văzut aseară un show stand up cu Chris Rock – damn, he’s good! – şi m-am lăsat dus de val). Concluzia pentru punctul 1) este: La mulţi ani, Soreel, probably my best buddy!😀

2. Azi am împlinit al 100-lea post (azi noapte la 1, de fapt; acesta e al 102-lea). La mulţi ani blogul meu! La postul 200 o să fim in prima sută!😀

3. Azi am ieşit din casă! Daa… la intrarea în scară, eu ies (vorbind la telefon, ca de obicei), iar două tipe se apropiau să intre – una avea un copil mic, cealaltă – o pungă mare de hârtie gen ZARA. Eu le ţin uşa, că, deh, interfon… bagaje… copil… complicat – iar io mi-s jentâlmien… intră prima, cea cu copilul, a doua era pe linia uşii, iar eu dau drumul la uşă… fac 3 paşi grăbiţi şi aud tare în spate: zjdreouaeanggg! Am sărit în sus ca ars, de mi s-a închis şi telefonul la ureche… mă întorc înapoi – fata mea, cea de-a doua avea plasa aia de hârtie imensă (care, se pare, era şi goală), prinsă în uşă (sper că nu a pălit-o şi în cap). Eu acum mă întrebam mai multe lucruri în mintea mea bulversată: de ce fata nu a avut timp să intre cât am avut eu timp să fac 3 paşi? De ce s-a trântit uşa aşa repede? Doar ştiam că amortizorul era defect şi îi lua uşii să se închidă cam un minut şi – aveai timp să fumezi o ţigare şi să citeşti libertatea şi cancan la un loc (nu are cum să îţi ia mai mult de un minut). Se pare că amortizorul intrase într-un nou stagiu de “defect” – acum era şi mai defect, căci nu mai opunea niciun fel de rezistenţă, ba, al dracu’, dacă nu ai fi ştiut că e imposibil, ai fi zis că acţionează ca un magnet…

4. Am terminat sesiunea. Vroiam să vă povestesc despre ultimele 3 examene. Toate au fost cu peripeţii, dar deja postul e lung… voi face un post numai cu ele… o să vă placă… sper…

5. Mă duc la munte în weekend! Abia aştept! Nu am mai fost de la Crăciun (nu, nu e o metaforă, de pe 26-27 decembrie nu am mai fost). Vă pup. Papa!

February 4, 2010 - Posted by | Jurnal de gânduri... | , , , , , , , , , , , , , ,

13 Comments »

  1. heapi bartdei Sorel! Suit numele. Ca ala din melodiile celor de la Cassa Loco.😀

    Comment by LeaShed Evil | February 4, 2010 | Reply

  2. ps. deabea astept weekendul😀 o sa fie foarte fain😀 ma gandesc numai la cata zapada e, peisaje, prieteni etc. etc. etc.

    Comment by bokancika | February 4, 2010 | Reply

  3. Multumesc de urari domnule…Florin!🙂
    Eu sunt amicu` care`l bate la chess!😛
    Ai deviat mult de la introducere…dar asa sunteti voi geniile…aveti stilu` vostru…

    Multumesc Targoviste de urari!
    PS: da…Sorel ca cel de la Cassa Loco🙂

    Comment by justSorel | February 5, 2010 | Reply

  4. Din cate am inteles eu Sorel e un fel de Carlsberg…in ale berii🙂
    Probably the best😛
    Macar de ziua mea am voie sa nu fiu modest…

    Comment by justSorel | February 5, 2010 | Reply

  5. In prima poza…care esti tu Florinel…cainele sau the monkey?😛

    Comment by justSorel | February 5, 2010 | Reply

    • vezi ca la comentariul cu carlsberg ai mancat… un cuvant intreg, si era cel mai important, ala care se referea la tine😛 l-am trecut eu cu bold ca ma cunosc cu adminu’😀
      am anticipat intrebarea asta inca de cand m-am hotarat sa pun poza pe site (poti sa spui ca am pus-o asteptand intrebarea🙂 ). acum nush ce sa zic… maimutoiul e mai gras deci seamana mai mult cu tine (doar ca are par mai mult =)) )

      Comment by florynleahu | February 5, 2010 | Reply

  6. Felicitări pentru articolul #100 şi prieten! La mai mulţi/e!!!!

    Comment by Piperusha | February 5, 2010 | Reply

  7. Florin, deci tu esti pudelu’, pardon, catelu’.😀 Cutu, cutu, cutu…😉

    Comment by Leashed Evil | February 5, 2010 | Reply

    • evilutzo, vezi ca sunt catel cu personalitate si daca ma superi stiu sa musc😛 (de gat imi place cel mai mult sa musc😛 )

      Comment by florynleahu | February 5, 2010 | Reply

  8. La multi ani Sorel😀
    La multi ani florynleahu.wordpress.com😀

    Comment by Anna | February 5, 2010 | Reply

  9. La multi ani! Este fain sa ai prieten si daca este si “chiar adevarat” este si mai bine.
    Munte zici? Tulăi Doamne! E de vis! Salută munţii din partea mea! Intr-o pungă adu cât mai mult ozon şi trimite online si pe blogul meu, învaţă să fii generos!Distracţie plăcută, timp excelent şi să vii sănătos pe blog!
    Şi… s-a reparat liftul? Nu de alta, dar să n-am surprize cănd voi veni la tine după autograf! Fiindcă veni vorba de autograf (cu trimitere la statutul tău de poet), azi am recitat poezia ta unor iubitori de poezie… ai avut succes!

    Comment by StropiDeSuflet | February 5, 2010 | Reply

    • multumesc, doamna aurora, ma bucura acest lucru. imi pare rau ca nu am multe poezii scurte, cele lungi plictisesc auditoriul daca sunt recitate.

      Comment by florynleahu | February 8, 2010 | Reply

  10. Florin, urat asa. Urat. Neasti.

    Comment by Leashed Evil | February 6, 2010 | Reply


Leave a Reply

