Floryn Leahu Blog

poezie, proza, traduceri… stuff like that

Leapşa 1001 de nopţi!

Am primit această leapşă de la Ianculescul!

1. În momentele cele mai dificile şi în care simţi nevoia să te ajute cineva, la cine te gândeşti prima oara?

De obicei la nimeni, sunt obişnuit să mă descurc singur, plus că nici nu sunt genul care să sune din senin să spună: “Hai să vezi ce mi s-a întâmplat!”

2. Dacă ai putea fi, o zi, oricine ai vrea tu, cine ai fi? De ce? Ce ai face?
Aş fi toţi maniacii de adrenalină şi aş face toate cascadoriile posibile şi orice înseamnă extrem. Dan Osman este idolul meu!  :X

3. Dacă ar fi să poţi schimba o persoană cine ar fi aceea?

Nu cred că aş schimba radical ceva la ea. Dacă ar fi iubita mea aş încerca să corectez mici chestii care nu îmi plac (cred că toţi facem asta, sau cel puţin încercăm). În rest… ce treabă am eu cu oamenii să mă bag în viaţa lor?

4. Ce ai face pentru liniştea ta sufleteasca?

Aş cuceri Everestul şi aş face o călătorie pe Hua Shan!

5. Care crezi ca a fost pana acum cel mai important moment al vietii tale?

Cred că atunci când am ajuns la Paris. Copil fiind, era visul meu să ajung la Disneyland. Acum nu a fost la fel de spectaculos cum ar fi fost când aveam 10 ani, dar… later is better than never!

Leapşa mea se duce la Freyja, Cristian Lisandru, Piperusha, Laura (sunt curios să văd ce scrii😛 )şi Adia!

February 26, 2010 - Posted by | Uncategorized | , , , ,

6 Comments »

  1. În ceea ce priveşte leapşa, aşa vrea să nu te superi pe mine însă nu mai preiau lepşpe de la sfârşitul anului trecut. Mă păstrez cu blogul la nivel literar, aşa cum l-am numit…

    Dar am să spun aici aşa:

    Nu cred că mi-aş dori să schimb vreo persoană, fiecare trebuie să fie aşa cum este. Iar dacă trebuie schimbat ceva, atunci trebuie să încerce să se schimbe singur.
    Cel mai important moment al vieţii mele. Multe momente au fost importante. Dar cel mai important – la nivel sentimental vorbesc -a fost întâlnirea de anul trecut cu Geanina. Femeia asta mi-a schimbat viaţa în bine…
    Nu aş dori să fiu altcineva. Îmi place aşa cum sunt… Cu bune şi cu rele.
    Mă gândesc la mama, în primul rând…

    Comment by Cristian LISANDRU | February 26, 2010 | Reply

  2. Combo! Doua lepse consecutive. O s-o, multumesc!

    Comment by Piperusha | February 27, 2010 | Reply

  3. Imi face ‘pofta’ poza asta a ta…maine dis de dimineata ma duc la catarat(daca nu ploua).

    Comment by adevar100la100 | March 5, 2010 | Reply

    • faci catarari?🙂 ma duc foarte des la munte dar inca nu am experimentat catararile. stii tu: echipament = scump, oameni care sa te asiste = cine?🙂 dar cu siguranta m-ar tenta asa ceva, fie si pe un perete artificial (desi mult mai interesant ar fi in aer liber)

      Comment by florynleahu | March 5, 2010 | Reply

  4. Nu prea folosesc echipamentul si nici nu prea merg in grup la catarat.Maine am sa ma aventurez de una singura pe un traseu nu foarte dificil, dar 4 sure foarte frumos.
    Ar trebui🙂 sa-mi iau si ap de fotografiat cu mine, desi prefer sa am un bagaj cat mai light.

    Vezi tu…si mie-mi place sa produc adrelina in cantitati mai maricele.Ma catar, ma scufund si conduc cu viteza max, cand si unde pot.(Nu ti-a placut versul meu cu GT3-ul :p)

    Imi place si mie Eminescu.De asta incercam sa-i gasesc Luceafarului o iubita…muza ta…(de mica mi-a fost mila de bietul Luceafar :s).
    Adevarul e ca de f f multi ani n-am mai compus o poezie.Uitasem cum e.It was fun.Thanks.

    Comment by adevar100la100 | March 5, 2010 | Reply

  5. Ai şi de la mine o leapşă🙂

    Comment by Dyna | March 11, 2010 | Reply


Leave a Reply

