Floryn Leahu Blog

poezie, proza, traduceri… stuff like that

>>sunt un idiot! Dă-l mai departe<< scuze de mass!

Pun pariu că 90% din “mass-euri”, dacă ar primi un asemenea mass, l-ar da mai departe fără să clipească. Şi fără să înţeleagă că tocmai au confirmat întregii lor liste de contacte cât de idioţi sunt ei! Urăsc mass-urile, urăsc oamenii care dau mass-uri fără substanţă. Adică dacă cineva dă un mass cu “vând motorola XXXXX, daţi buzzz cine vrea” e ok, se înţelege: omul are un scop. Dar când un idiot îmi dă un mass cu “Gicule, când intrii (că e idiot şi nu ştie să folosească nr. corect de i-uri) dă şi tu un buzzz! Scz de mass da numi (legat, că din nou e idiot) merge statusul!”, ei asta nu pot să o mai înţeleg! Idiotuleeee, nu ai auzit de offline? Eu, de exemplu, am în listă o mică bază de date, oameni pe care în mare parte nu îi cunosc. Le dau periodic mass-uri cu ieşirile la munte pentru că s-au înscris într-un club montan. Şi primesc mai tot timpul de la câţiva mass-uri de tipul: “care ieşi afară că m-am plictisit :(( ” sau: ” care eşti de la politehnică, vreau si eu nuş’ ce puşca mea curs! Vă pupă Jean!”. Prietene, nu ai auzit de categorii? Eu îţi trimit ţie mass cu muntele, ţie şi încă la 100 de inşi, dar colegii mei de facultate, sau prietenii din copilărie, sau verii din alte oraşe, NU PRIMESC MASS-UL ĂLA! Cum la fel nici tu nu primeşti mass cu vreun curs de marketing de care am eu nevoie la facultate. Hai că pe ăştia îi putem numi comozi, ignoranţi, nepăsători sau chiar nesimţiţi; mai au o scuză! Dar vin cei mai penali dintre “mass-euri” la rând. Cei ce ar trimite şi un mass ca cel din titlu! Sunt sigur că fiecare dintre voi a primit mass-ul ” >>dacă dai mass-ul ăsta mai departe şi apeşi pe f-nu-ştiu-cât îţi apare persoana care te iubeşte! Nici eu nu credeam dar chiar merge<< scuze de mass, l-am primit şi eu!”. Păi dacă l-ai primit îl dai mai departe doar pentru că îţi spune unul sau altul, pe care, poate nici tu nu îl cunoşti cum nu te cunosc nici eu pe tine? Cât de idiot să fii? Sau alt exemplu: “>>dacă nu trimiţi acest mass la toţi din listă în X zile îţi moare mama! Scuze dar nu risc<< scuze de mass!”. Să moară mă-ta! La ce dreq îţi mai ceri scuze dacă tot l-ai trimis? Singurul motiv pentru care ar muri mă-ta ar fi de oftică, văzând la ce prost a dat naştere! Am vrut odată să îi trimit unuia răspuns: “mama mea a murit demult, idiotule!”, dar mă gândeam că la cât de bătuţi sunt în cap ei, ca specie, mi-ar fi răspuns: “păi vezi? Dacă nu trimiţi mass-urile mai departe!”. Poza pe care o vedeţi este reală, mi-a trimis-o o prietenă. O amică a ei i-a dat un astfel de mass şi ea s-a gândit că e memorabil şi merită un print screen🙂 discuţia de mai jos este şi ea reală, trebuie să o citiţi. La sfârşit am zis bucuros în sine-mi: “bine că am adus pe cineva pe calea cea dreaptă!”. De unde? La o săptămână am început să primesc iar mass-uri de la respectivul, la fel de idioate, desigur. Ar trebui să li se interzică mess-ul celor ca el!

N. C.: <<trimite acest mesaj la toti din lista ta apoi apasa pe F2 si iti va aparea la status persoana care te iubeste…ciudat dar merge >>lam primit ji yo <<<mass>>>> scz

eu: si daca l-ai primit ed ce trebuie sa il trimiti mai departe? ti se pare ceva atat de inteligent?


N. C.:
nu….dar ceva lipsit de importanta d c tie ti se pare?

N. C.:
:))

eu: sincer nu imi pasa de mass🙂 ideea e ca mesajele pe care le trimiti celorlalti fie ca iti apartin fie ca sunt fw

eu: reflecta gradul de cultura

eu: lasa o anumita impresie celorlalti

eu: intelegi?

N. C.: nu este adevarat

eu: daca tu dai mai departe orice tampenie trimisa de orice idiot sau poate oma care are interes sa fie mesajul trimis de cat mai multi la cat mai multi

eu: nu prea dai dovada de discernamant

N. C.: daca u judeci persoanele dupa mass–urile pe care ei le trim

N. C.: inseamna ca u ai ceva probleme


N. C.:
sincer


N. C.:
asa ceva nu se face niciodata

eu: pai daca trimiti massul inseamna ca faci asta in urma unei decizii

eu: mie mi se pare o decizie idiota si implicit pot sa judec dupa ea

eu: sorry

eu:
🙂


N. C.:
mai sa sti ca parerile sunt impartite iar opiniile sunt individuale😉

N. C.: si nu am d c sa ma super


N. C.:
doar ca judeci un pic cam pripit lucrurile

eu: crede-ma ma pricep putin la psihologie

eu: si nu am vrut sa zic ca esti un baiat prost sau ceva de genu asta

N. C.: si eu

N. C.:
😉

eu: dar motivatia de a trimite un astfel de mass mi se pare idioata

eu:
🙂

N. C.: nu a fost nici un fel de motivatie

eu:
:))

N. C.: doar dorinta de a face cuiva pe plac


N. C.:
😉

eu: pai din moment ce ai luat decizia sa il redistribui ai luat-o cu un motiv

N. C.: este o diferev

eu: constient sau inconstient

N. C.: diferebta

eu: daca nu a fost constient inseamna ca a fost un gest reflex

eu: ceea ce inseamna ca esti impulsiv si nu gandesti mult inainte sa actionezi

eu: oamenii impulsivi fac greseli

eu: deci uite cate poate sa imi spuna un mass despre tine

eu:
🙂

N. C.: poate este adevarat sau poate nu


N. C.:
nu ai de unde sa sti

eu: eu iti dau niste argumente foarte la obiect si tu imi zici poate da poate nu

eu: intr-un proces cine crezi ca ar avea dreptatet


N. C.:
nu poti sa judeci oamenii dupa aparente

eu: :))

N. C.: nu da rezultate niciodata

eu: asta nu e o aparenta este judecata pe baza unei actiuni intreprinse de tine

eu: judecata dupa aparenta e cand te uiti la un om si zici nu imi place de x nu il sufar pt ca are chelie

eu:
🙂

eu: intelegi?

eu:
🙂


N. C.:
in fine…argumentele astea nu prea au importanta pt mine


N. C.:
modul de a gandii este propiu si personal fiecarei persoane

eu: a gandi se scrie cu un singur i

eu:
😉

eu: dupa cum sa stii se scrie cu 2


N. C.:
da stiu


N. C.:
dar mai gresesc ca mai vb si cu alte persoane😉

N. C.: ms pt remarca😉

eu: ok

eu: nicio pb

eu: sa nu fie cu suparare

eu: dar mie mi se pare un lucru stupid sa trimiti massuri fara niciun motiv


N. C.:
niciodata chiar mi-a prins bn


N. C.:
😉

eu: si asta vroiam sa spun

eu: de exemplu mai trimiti massuri despre scoala

eu:
:))


N. C.:
vezi ca se putea si mai simplu in cateva cuvinte

eu: frate eu pe cei de la fac ii am in grupa separata si cand le trimit mass il primesc numai ei

eu:
🙂

eu: intelegi?


N. C.:
dap

eu: adica daca tu priomesti de la mine mass vreau si eu grilele la microeconomie

eu: nu ti se pare ciudat?

eu: 🙂


N. C.:
ba da

N. C.: nu zic nu


N. C.:
eu mai primesc mass-uri de la tine in leg cu scoala de ghizi

eu: paida

eu: pentru ca la un moment dat te-ai inscris

eu:
🙂

eu: asta e cu totul altceva

eu: intelegi?

eu: massul meu are un scop


N. C.:
eu am inteles


N. C.:
🙂

eu: sa te atraga in excursii

eu: dar ala cu f2 ce scop are

eu:
🙂


N. C.:
puii mei de unde sa stiu?

N. C.: :))

eu: exaaaact

eu: daca nu stii de ce il transmiti

eu: ca ti-a zis unul sa il dai mai departe

eu: ?

eu: da ce ala e frate cu tine?

eu:
:))

eu: daca iti zice sa mergi in pielea goala pe strada mergi?

eu:
🙂

eu: despre asta vreau sa zic

eu: nu isi are rostul

N. C.: da asa este ca tine


N. C.:
nu am negat nimic pana acum

N. C.: dar poate ca altora li se pare interesant

eu: ma bucur ca ne intelegem


N. C.:
😛

eu: un om care are capacitatea sa accepte criticile e un om destept

eu:
🙂

eu: nu partea asta ti-am negat-o

eu: dar incearca sa gasesti un scop in ce faci nu doar sa faci ce ti se spune

eu:
🙂

N. C.: yep…. <:-P {…party emoticon…}


N. C.:
multumesc mult

eu:😉


N. C.:
🙂

eu: npc

eu:🙂

March 11, 2010 - Posted by | Ce mă enervează! | , , ,

8 Comments »

  1. Am avut si eu candva probleme de mass-uri “inteligente” si le-am rezolvat prin mai multe metode:
    – am explicat simplu si elegant respectivului sa nu mai trimita
    – in cazuri mai recente, in care nu prea ma cunosteam cu respectiva persoana si pentru ca persevera in massuri, am dat ignore si gata
    – acum sunt mult mai protejat si viata e mai frumoasa. Ca in reclame😀

    Comment by cristian popescu | March 12, 2010 | Reply

  2. Mda…te chinuiai să-i explici omului nişte lucruri dar el tot pe a lui o ţinea…”ce să faci? la tăţi ni greu”
    Probleme Gogule?

    Comment by corneliurotar | March 12, 2010 | Reply

  3. Înca râd…

    Comment by sweet madness | March 13, 2010 | Reply

    • oare unii se chinuie mult sa faca dinastea?!

      Comment by sweet madness | March 13, 2010 | Reply

      • Eu sunt de părere că nu se chinuie deloc…le iasă foarte natural pentru că asta e natura lor, o natură bazată pe ignoranţă şi lipsa de informaţie.

        Comment by corneliurotar | March 13, 2010 | Reply

  4. cata rabdare :)) … izvor de rabdare :))

    Comment by bokancika | March 13, 2010 | Reply

  5. Un singur cuvant rezuma conversatia de mai sus: PWNT (daca permiti limbajul on-line)😀

    Comment by Vlad Olteanu | March 15, 2010 | Reply


Leave a Reply

