Floryn Leahu Blog

poezie, proza, traduceri… stuff like that

Suspin aievea…

Un nor aleargă speriat

pe bolţile întinse

şi-un chip în grabă desenat

din ceaţa-i se desprinse.

 

Conturu-i vag şi neclintit

spre mine o apucă

şi-ndată mă găsesc umbrit

de palida-i nalucă.

 

Obrazu-i e înveninat

de-un bronz bolnav şi rece.

Privindu-i zâmbetu-ngheţat

prin piept un junghi îmi trece.

 

De-a ta sclipire mi-a fost dor

aproape viaţa toată

şi-acum pluteşti încetişor

prin faţa mea mirată.

 

Căci ani de-a rândul pieptul meu

a suspinat cu jale

şi l-am urât pe Dumnezeu

pentru cumplita-ţi cale…

 

Se-aşterne praful peste tot:

durere, amintiri…

acum mă chinui şi nu pot

mai limpede să-nşir

 

din vraful vechilor frânturi

icoana ta mai vie.

Nu plânge! Cată să te-nduri

de inima-mi pustie!”.

 

Încerc s-o mângâi: părul ei

ca fumul se destramă!…

De ochii-ţi – blândele scântei –

mi-aduc aminte, mamă!”…

December 21, 2010 - Posted by | poezie | , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

5 Comments »

  1. […] Suspin aievea… Tue Dec 21, 2010 10:30 am Un nor aleargă speriat pe bolţile întinse şi-un chip în grabă desenat din ceaţa-i se desprinde.   Conturu-i vag şi neclintit spre mine o apucă şi-ndată mă găsesc umbrit de palida-i nalucă.   Obrazu-i e înveninat de-un bronz bolnav şi rece. Privindu-i zâmbetu-ngheţat prin piept un junghi îmi trece.   „De-a ta sclipire mi-a fost […] […]

    Pingback by Suspin aievea… - Ziarul toateBlogurile.ro | December 21, 2010 | Reply

  2. Moş Crăciun să alunge norii ce te înconjoară şi să petreci sărbătorile în tihnă, linişte şi pace.

    Comment by abbilbal | December 23, 2010 | Reply

  3. Buna poezia!
    Iti propun sa citesti una de la mine
    O noua varianta a Mioritei despre realitatile politice din R.M.
    http://blogulluicazacu.wordpress.com/2010/12/29/miorita-versiunea-necunoscuta-pana-azi/

    Comment by blogulluicazacu | December 30, 2010 | Reply

  4. Bună întâlnire în 2011. Pentru Noul An îţi doresc să ai parte de linişte şi pace ca să-ţi poţi vedea în tihnă de treburi. LA MULŢI ANI !

    Comment by abbilbal | January 2, 2011 | Reply

  5. http://biblioteca-prafuita.blogspot.com/p/concurs-online-arta-face-toti-banii.html

    Concurs poezie si desen in creion. Doritorii se pot inscrie. O zi buna sa aveti, multumesc

    Comment by Beto | April 14, 2011 | Reply


Leave a Reply

