Floryn Leahu Blog

poezie, proza, traduceri… stuff like that

Profilul unui retardat – ce-am păţit azi!…


Din ciclul “Lumea e plină de idioţi”, vreau să vă povestesc ce mi s-a întâmplat în seara asta… Dar mai bine vă las să vă faceţi singuri o idee! Un necunoscut îmi dă add pe messenger şi eu încerc să îmi dau seama cine e. Discuţia este reprodusă întocmai, fără nicio modificare (exceptând observaţiile din parantezele pătrate care sunt comentarii personale). Dacă e cineva care (nu) înţelege vreun cuvânt, întrebaţi-mă! Eu am reuşit să descifrez enigma… cred!…

 

florynro4: salut

..sERGiUtTzU MiHaItTzA:X:x:X.. mihai: salut

..sERGiUtTzU MiHaItTzA:X:x:X.. mihai: ceawde und ejti catiania i


[…trebuie spus, mi-a luat ceva timp să descifrez ce vrea, am avut un şoc…]

..sERGiUtTzU MiHaItTzA:X:x:X.. mihai: ?

florynro4: de ce ma intrebi tu asta cand tu mi-ai dat add

florynro4: daca nu ma cunosto de ce mi-ai dat add

florynro4: ?

..sERGiUtTzU MiHaItTzA:X:x:X.. mihai: nuj

florynro4: nu inteleg

..sERGiUtTzU MiHaItTzA:X:x:X.. mihai: bn api zi de und ejti cati nai cati zik si io


[…de parcă nu puteam să respir fără detaliile astea…]

..sERGiUtTzU MiHaItTzA:X:x:X.. mihai: Your buddy has sent you a cool Emoticon, to get it click http://www.smileyhub.com/s.asp?im=Yahoo&ref=3&ses=124059396&rsn=2&app=50999714&cont=%5c@TCBE(20472)(36)$V=2,S=124059396$%5c@TCEE

florynro4: daca nu stii de ce mi-ai dat add inseamna ca nu esti in deplinatatea facultatilor mintale

florynro4: sau nu ai discernamant

florynro4: si in plus ti-ar prinde bine niste meditatii la limba romana

florynro4: ca imi ia sa citesc ce spui mai mult decat iti ia tie sa scrii

..sERGiUtTzU MiHaItTzA:X:x:X.. mihai:
bnpoha dnd

florynro4: amice, esti idiot

..sERGiUtTzU MiHaItTzA:X:x:X.. mihai: dnd

florynro4: pai in gatul ma-tii tu esti aia care d, de ce imi zici mie sa dnd


[…era de fapt ăla, dar eram nervos deja si nu m-am mai uitat ce tastez…]

..sERGiUtTzU MiHaItTzA:X:x:X.. mihai: ig

florynro4: daca nu ma cunosti de ce dai add ca dobitocu

..sERGiUtTzU MiHaItTzA:X:x:X.. mihai: de smeker pha ig

 

Concluziile mele au fost:

1. el mi-a dat add, dar nu ştie de ce sau de unde, deci trebuie să fie retard sau cel puţin dereglat;

2. e incult, ignorant şi puturos (vezi maniera de tastare);

3. singurele “fraze” corecte au fost: “salut”, două prescurtări (dnd şi ig) şi semnul întrebării (?), ceea ce mă face serios să mă întreb dacă are măcar 2 clase sau a învăţat să scrie după ureche, începând cu momentul când şi-a achiziţionat calculatorul şi implicit tastatura.

January 13, 2010 Posted by | Ce mă enervează! | , , , | 5 Comments

Amazing art – fetiţa gigant şi elefantul


Am primit un link you tube mai demult pe messenger (nu-mi mai amintesc de la cine!). Este vorba despre un spectacol – La visite du sultan des Indes sur son éléphant à voyager dans le temps, în engleză, pe scurt, The sultan’s Elephant. Spectacolul, patronat de oraşele franceze Nantes şi Amiens şi fondat printr-o garanţie specială a Ministerului Culturii şi Comunicaţiilor, a fost creat pentru a comemora centenarul de la moartea lui Jules Verne, fiind performat în diferite locaţii din întreaga lume, între anii 2005 şi 2006. Printre alte atracţii ale spectacolului, vedetele sunt Micuţa Gigant şi Elefantul Călător prin Timp al Sultanului.

Elefantul, alcătuit în cea mai mare parte din lemn, cântăreşte 50 de tone, cât 7 elefanţi africani reali, şi este operat de 22 de manipulanţi printr-o combinaţie de echipamente hidraulice şi motoare. În prezent, el nu mai există, fiind distrus, conform unor surse, de Royal de Luxe, compania producătoare, care era copleşită de solicitări de peste tot în lume, de a performa spectacolul. Totuşi există o replică în Nantes, construită în 2007. Are 20 de picioare înălţime  (cca 6.1 metri) şi se află în cadrul expoziţiei permanente intitulate Maşinăriile Insulei Nantes.

Micuţa Gigant, având o înălţime de 7 metri, este capabilă să “mişte” fiecare parte a corpului, asemenea unui om real, ceea ce îi conferă o expresivitate uimitoare, producătorii acordând o atenţie deosebită detaliilor, atât în cazul fetei, cât şi al elefantului. Cei doi au “performat” împreună în Franţa (Nantes, Amiens, Calais, Le Havre), Anglia (Londra) şi Belgia (Antwerp), fetiţa mai fiind prezentă neînsoţită de monumentalul elefant şi în Santiago (Chile), Reykjavik (Islanda) şi Berlin.

Acum vă ataşez link-ul, aşa cum l-am primit pentru a urmări fragmente din unul din spectacole, ceva ce nu vezi în fiecare zi!…

January 13, 2010 Posted by | Ce-mi place... | , , , , , , , , , , , , , , , , , | Leave a comment